7 Kasım 2012 Çarşamba

SÜRPRİZ HEDİYE KURABİYELERİM...

    Merhaba, geçen gün kapım çaldı, gelen kargo görevlisiydi. Ama benim beklediğim bir siparişim yoktu. Kargo paketini açtığımda bu şık kutuyla karşılaştım. Kutuyu açtığımda da içinden aşağıdaki şirin mi şirin lezzetli mi lezzetli kurabiyeler çıktı.
 Daha önce bir arkadaşımın doğum günü için sevgili blog arkadaşım Puantiye'ye doğüm günü konseptli kurabiye siparişlerim olmuştu. Arkadaşım ve doğum günündeki misafirleri hem tadını hem görüntüsünü çok sevmişlerdi. Bayram öncesi sosyal paylaşım sitesindeki sayfalarında paylaştıkları bir fotoğrafa  yorum yapmıştım. O yorumum bana bu kurabiyeleri kazandırmış.
                                     Tamamen sürpriz oldu.  Bizde afiyetle yedik. Çok çok teşekkür ediyorum.
Sevgili Puantiye'nin birbirinden çeşitli, şık diğer modellerini görmek için tık tık ...

Sevgiler...

3 yorum:

  1. ayyy çok şekerler çok beğendim...
    afiyetle yiyin inşallah :))

    YanıtlaSil
  2. güzel süpriz cok ince bir düsünce
    sevindim senin adina
    afiyet olsun

    YanıtlaSil
  3. Seni mutlu edebildiysek ne mutlu bize :)Hediyeleşmek güzeldir :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...