3 Mayıs 2012 Perşembe

YANARDAĞ PASTA....

        Günaydın, birazdan size yapması çok mu çok basit, görüntüsü muhteşem tadı da enfes bir pasta tarifim var. Biraz  abarttım mı acaba!!! Sizde gördüğünüzde bana hak vereceksiniz.
Tarif  sevgili kuzenim Dilek'e ait. Bu pastayı kendi elleriyle sizin için yaptı:)) Ben sadece fotoğrafladım. Canım çok çok teşekkür ediyorum. Ellerine sağlık. Başka tariflerini de bekliyorum:)) Şimdi sizi daha fazla meraklandırmadan başlayayım:))
Ayrıca bu tarifi   porselen demlik etkinliğinin ev sahibesi sevgili arkadaşım Paşasofram 'a gönderiyorum. Kolay gelsin arkadaşım.
                                                        
   
                                                             

Malzemelerimiz:
1 adet kakaolu pandispanya (kakaosuz da olur)
2 poşet krem şanti
1 su bardağı süt
1 su bardağı damla çikolata(yoğun çikolata sevmeyenler yarım bardak koyabilir)
1 paket petit beurre bisküvi(kare bisküvi)
3 adet muz
1 paket meyveli sos ahududu çilekli, pembe paket(arzuya göre çikolata sosu da olabilir)
  
Hazırlanışı

  • İlk önce 1 bardak sütle krem şantimizi mikserle çırparak hazırlıyoruz. 10 dakika kadar buzdolabında bekletiyoruz.
  • Sonra içine bisküvilerimizi küçük küçük kırıyoruz.
  • Muzlarımızı da küçük küçük küp şeklinde kesip içine koyuyoruz.
  • 1 su bardağı damla çikolatayı da koyup güzelce karıştırıyoruz.
  • Daha sonra kekimizin yarısını servis tabağına koyup sütle hafif ıslatıyoruz.
                 Sonra resimde görüldüğü gibi bütün harcı üstüne koyup şekil veriyoruz.

Daha sonra kekin kalan kısmını resimde de görüldüğü gibi üçgen şeklinde parçalara kesiyoruz.
Kekimizin üstüne eşit aralıklarla yapıştırıyoruz.
 
Önceden üzerindeki tarife göre hazırlayıp, pişirip soğuttuğumuz meyveli ahududu çilekli sosu üzerine döküyoruz. İçine sevgimizi katmayı unutmuyoruz. Buz dolabında 1-2 saat beklettikten sonra servis edebilirsiniz.
Afiyet olsun sevgiler....


16 yorum:

  1. Nefissss,bayıldım valla görüntü harıka hemen denemek gerekiyor.Ellerınıze saglık.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir pasta olmuş kuzeninin ellerine sağlık olsun..

    YanıtlaSil
  3. bunu denemek lazım canım.bayıldımm görüntüye.hemen not alıyorum.kuzeninin ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. süpersin arkadasim cok güzel olmus kusura bakma beklettim seni tarifi almakda ama cok yogundum.
    cok tsk.ler

    YanıtlaSil
  5. ooooo pasta enfeeees görünüyor...
    1 dilim alıyorum...
    ellerinize sağlık...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. harika bir pasta olmuş arkadaşım ellerine sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Muhteşem görünüyor ellerine sağlık canım hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  8. Nasıl anlatsam?... her geçen gün o kadar güzel ve yaratıcı tariflerle karşılaşıyorumki sizin gibi marifetli hanımları hayranlıkla izliyorum. Ellerinize sağlık görüntü muhteşem. Malzemelere bakınca tadını hayal ediyorum... bence tat = görüntü. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Canım pastadan bende yaptım.Görüntüsünün ilginçligine ev halkı bayıldı.Bu güzel paylaşımın için çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  10. Süperrr....Bloğumda ödülün var.

    YanıtlaSil
  11. Mmmmmm harika canım.
    Missssss dileğe selam.

    YanıtlaSil
  12. Biz denedik yaptık,süperr oldu ve o akşam bitti.

    YanıtlaSil
  13. Yaptim bu
    Muhtesem goruntulu pastayi.Tadi enfes oldu.Hatta ertesi gun daha tadi oturmus oldu.FAkat bana damla cikolatasi fazla gibi geldi.Yerken cok yogun hissettim.ELlerine saglik

    YanıtlaSil
  14. Çok guZel olmuş. Kuzeninizin ellerine saglik. Tadida eminim bir Okadar güzeldir.

    YanıtlaSil
  15. tarif sunum harika ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  16. şimdi yaptım tadı nasıl bilmiyorum ama görüntüsü harika duruyo.çikilota sosuyla yaptım ben.bi de büskivi sanki çok gelcek diye korktum yarısını koydum ama nasıl olur bilemedim :)çok da kolay.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...