25 Temmuz 2012 Çarşamba

KİŞNİŞLİ PİLAV...

  Merhaba lezzet avcıları, bugün sizlere aroması çok hoş tadıysa bir o kadar lezzetli bir pilav tarifim var. İftarda değişik pilav denemek isteyenlerin çok beğeneceği bir tarif.


Malzemelerimiz:
2 su bardağı pirinç
1 adet orta boy kuru soğan
1 yemek kaşığı kurutulmuş kişniş
1 çay bardağı sıvı yağ
3,5  su bardağı su
tuz
Hazırlanışı:
Soğanları yemeklik küçük küçük doğrayıp, sıvı yağla tenceremiz de kavuruyoruz.
Biraz fazla kavuruyoruz. (fazla derken kızartmadan tabi ki:)))
Üzerine kişnişi atıp karıştırıyoruz.
Pirinci koyup 1 dakika kadar kavuruyoruz.
Suyunu tuzunu ilave ediyoruz.
Kaynamaya başladıktan sonra, ocağın altını kısıp kısık ateşte pişiriyoruz.

Afiyet olsun. Sevgiler...

8 yorum:

  1. Canım günaydın nefis bir pilav olmuş,daha önce hiç denemediğim bir tarif.Tadını merak ettim şimdi:)Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. kisnisi ssverim ama kurusunu tazesi cok keskin geliyor bana.
    bulgur pilavinda kullanmistim ama pirincte denememistim .
    denenecekler listesini alindi insAllah, ellerine saglik
    sevgilerimi dualarimi biraktim arkadasim

    YanıtlaSil
  3. ben pilavcıyımdır ama kişnişle denemedim. tarif için sağol ;)

    YanıtlaSil
  4. offf.artık acıktım sanırım.nefis olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. KİŞNİŞİN AROMASINI ÇOK SEVERİM,PİLAVA DA YAKIŞIR,ELLERİNE SAĞLIK CANIM..

    YanıtlaSil
  6. eline sağlık canım

    pilavın tane tane olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Kişniş aromasıyla pilavı hayal ettim de.. Güzel olsa gerek:) Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  8. canım hiç kişnişli pilav yemedim ama tadını merak ettim şimdi..en kısa zamanda deneyip tadına bakıcam.. ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...