22 Haziran 2012 Cuma

BEZELYE HUMUSU...

    Merhaba bugün size  değişik bir o kadarda lezzetli bir tarifim var. Tarifi Lezzet dergisinden almıştım.  Ölçüsü bize  az geldi  siz isterseniz iki katı yapabilirsiniz.
Malzemelerimiz:
1 su bardağı haşlanmış bezelye
yarım su bardağı haşlanmış nohut
1 yemek kaşığı yoğurt
5-6 dal ince kıyılmış maydanoz
1 diş sarımsak
2 yemek kaşığı zeytin yağı
1 çay kaşığı kimyon
2 yemek kaşığı limon suyu
tuz
üzeri için: 1 yemek kaşığı zeytinyağı ve 1 çay kaşığı pul biber


Hazırlanışı:

  • Haşlanmış bezelye ve nohutları mutfak robotunda püre haline getiriyoruz.
  • Diğer kalan malzemeleri de koyup 2-3 dakika kadar robotu çalıştıralım.
  • Servis tabağımıza alıp 1 yemek kaşığı zeytin yağın da yaktığımız pul biberi üzerinde gezdiriyoruz.
  • Humusumuz  hazır.
Afiyet olsun. Sevgiler....

5 yorum:

  1. Ellerine sağlık.Ben de denemek isterim.Çok hoş görünüyor.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. humus daha önce iskenderun da bir ahbabımıızn evinde yemiştik...
    değişik bir tadı var....
    harika görünüyor...
    ellerine sağlık canım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. hala taze bezelye varken denemeli bu tarifi..ellerine sağlık canım ..

    YanıtlaSil
  4. HİÇ DENEMEDİĞİM BİR LEZZET,TADINIDA MERAK ETTİM,ELLERİNE SAĞLIK CANIM..

    YanıtlaSil
  5. Nohuttan humus yapiyorum ama bezelyeyi bilmiyordum deniycem

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...