4 Haziran 2012 Pazartesi

KENDİMİ İHBAR EDİYORUM:((((

    Evet doğru  okudunuz, kendimi ihbar ediyorum. Suçluyum hemde çooook:((  Kendimden utanıyorum. Yoğun çalıştığım dönemlerde bile mutlaka kitap okumaya zaman ayıran ben, son zamanlarda neredeyse elime hiç kitap almadım. Beni tanıyan herkes nasıl bir kitap sever olduğumu bilir. Seyahatlerimde bile bavuluma ilk önce bir kitap atarım. Daha çok, gerçek hikayelerden uyarlanan kitapları ve biyografi okumayı severim. Alışveriş merkezlerine ilk girdiğimde hemen kitap reyonlarında soluğu alırım.

Bunlar  benim baş ucumda okunmayı bekleyen kitaplarım. İlk defa bu kadar birikti. Genelde en fazla iki yedeğim olurdu... Durumun ehemmiyetini buradan çıkarabilirsiniz:))) Nazara mı geldim ne!!!! 
Oooo.... hangisinden başlasam:)))


Bunları niye mi yazdım? İçimdeki suçluluk duygusunu biraz hafifletmek için:))) Hafifledi mi?Bilmiyoruuummm:(((  İnşallah kitaplarıma eski özeni göstereceğim. Bu vesile ile sizden okumak için kitap tavsiyeleri bekliyorum. Bunları bitirdin de birde bizden tavsiyemi istiyorsun, dediğinizi duyar gibiyim. Siz merak etmeyin ben bir başlıyayım sular seller gibi hepsini okurum:)))))

Sağlıcakla sevgiyle kalın. Selamlar.....

4 yorum:

  1. İyi bir kitap okuyucusuyum, listenizdeki Senatörün karısını ve Nedim Gürsel'in romanı hariç ,diğerlerini okudum.Bu aralar maalesef bende eskiye oranla daha az okuyorum. Benden de söz ,daha çok okuyacağım.

    YanıtlaSil
  2. dakikada bir sayfa okusak yarim saatte 30 sayfa yapar
    haftaya bölsek haftada bir kitap desek, bir senede 52 kitap yapar kücümsenecek bir sayi degil hep bunu düsünür bu hesabi yapar dururum okumama katki saglar hep rabbim zorlarini kolaylastirsin arkadasim
    fikir acisindan
    su siralar elimde can bogazdan cikar (Mehmet Ali Bulut )
    envarül asikin (Ahmed Bican Yazicioglu )
    Ailede ve okulda cocuk egitimi (Halit Ertugrul

    karisik kitap okuma aliskanligim vardir ayni anda bir kac kitap ;)tavsiye ederim
    selam ve dua ile arkadasim

    YanıtlaSil
  3. kitaplarınız arasında elif şafağın iskender kitabını tek geçerim..limon ağacını okumaya bende başlamıştım ama sıktı beni o kitap diye sonunu getirmeden bıraktım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...