19 Ağustos 2012 Pazar

RAMAZAN BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN...

     Merhaba, geldik on bir ayın sultanı olan bir Ramazan'ın daha sonuna.. Allah'ın izniyle bir Ramazanı daha uğurladık. Biz kendisinden çok memnun kaldık. İnşallah oda bizde memnun kalmıştır.
İçimde Ramazanı tamamlamanın  sevinci, hemde onu uğurlamanın hafif bir burukluğu var. Allah hepimize daha nice Ramazan'lar görmeyi nasip eylesin:))
Bütün İslam aleminin mübarek Ramazan Bayramını en içten dileklerimle kutlarım.. Hepinize sevdiklerinizle,dostlarınızla geçireceğiniz, mutlu, huzurlu bol neşeli bir bayram diliyorum:))

Bendeniz  10 günlük kısacık bir ara veriyorum. Almanya' da yaşayan kuzenlerimle yıllardır  hayalini kurduğumuz Mini bir Avrupa gezimiz olacak... Allah'ın izniyle döndüğümde sizlere anlatacak şeylerim paylaşacak çok resimlerim olacak..

Biliyorum daha Gap turu yazılarımı bitirmedim:((  Ayrıca sırada geçen aylarda yaptığımız Muhteşem Karadeniz turumuz var...  Size söz veriyorum hepsini en kısa zamanda hazırlayıp yayınlayacağım.. Malum önümüz kış yazacak bol bol vaktimiz olacak.. Beni özleyin tamam mı? Çünkü ben sizleri çok özleyeceğim...

Sağlıcakla kalın. Sevgiler...........

4 yorum:

  1. Ramazan bayraminiz Kutlu Olsun arkadasim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. BAYRAMIN KUTLU OLSUN CANIM,NİCE BAYRAMLARA İNŞALLAH.

    YanıtlaSil
  3. ben geldim....
    geçmiş bayramımız kutlu mutlu olsun canım...
    sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...